2010年10月7日星期四

Day 1 驚險東京著陸

終於到左出發當日!!!!

因為之前果幾日實在太忙,一直都無真正思考到到左依日要點處理,點知話咁快就黎,好!既來之,則安之!

朝早七點半起左身,一路諗下仲有咩未帶(黎到發覺無帶拖板,shit),8點3落樓搭的士,話咁快就到機場。

之前一路好擔心行李超重,一磅完來得30kg(我allowance 40kg),跟住就塞多d hand carry 入去都係32 kg,勁呀! 食個早餐之後9點55分就入閘。





我一早就reserve左最尾果行既角落頭位,因為可以盡情挨後又無乜人見到我,班機完全唔full,我就順理成章霸埋隔黎個位啦! 睇下 sex and the city2,食下野就到啦~




過境都好少人,我好醒目咁話我有working holiday visa,搞左一輪就好快入到境,lor左行李之後搵唔到地鐵(skyliner)=.=要勞煩機場特警「千葉縣警察」帶我去(因成田機場係千葉縣)。同賣飛姐姐講去日暮里,佢話要2400 yen,我覺得真係好貴!!就問佢有無平d既,佢話有1000yen既,不過就要搭個半鐘,貴既就半個鐘,咁我見仲有2個鐘先到同房東約定時間,當然買平飛啦!上左車十五分鐘我就開始後悔,因為我以為d位係同香港機場快線差唔多,面對面咁軟綿綿,事實上佢係同香港地鐵差唔多,一排打橫坐八個人,仲幾硬下,我已經坐左4個鐘飛機,再坐多個半鐘都幾痛苦,再加上日本人有唔Q腳既習慣,我差唔多無郁過!!!對面果三個去完倫敦既日本青年訓到死豬咁~算啦!依d就就係年青既體驗!!!(事實上如果我坐貴飛都要等房東好耐)

日暮里之後轉車去池袋,之後先係痛苦考驗既開始!!!!首先我放左張飛落入閘機個閘又唔開,試多幾次我就夾硬衝過去,比個車站職員趕返我轉頭,講一堆我唔明既日文,大意就叫我過另一邊出閘,過左另一邊試又係唔得,我就拖住d行李衝左幾次,仲好多排隊既人望住@@之後搵到個職員姐姐問,原來係要放左張飛入去,然後do pasmo(日本八達通)先得!!!我終於衝到出去啦!!!!仲有池袋係一個算極大既站,我拖左我32kg既行李搵路搵左好耐要轉既線,對手又越來越酸,仲撞正放工時間(都好過返工),d人係四方八面湧埋黎,真係行一步停兩步…好不容易搵到入閘機,又到pasmo唔夠錢,又拉住d行李去增值,增完值仲大獲,無電梯!!!!!!當我望住果條比旺角銀行中心出口條樓梯再長d既樓梯,而我又意識到我要係人潮中拉32kg行李加2個handcarry上去時,我想坐係地下喊!!!!!天無絕人之路,我又問d職員有無電梯,佢地話有,不過係車站另一邊,就幫我取消左入閘,跟住我就又係人潮中爬返過車站另一邊…


好不容易去到上板橋,見到房東接我,真係覺得自己好勁!!!沖左涼,食完野,skype左一陣,而家差唔多訓啦!!

聽日搞外國人登錄證,可能出電話,去周圍行下!!

感謝神保守帶領,要繼續保守我一切順利呀!!

1 則留言:

  1. 嘩...真係好驚險呀...一定很累了!
    到最後你搭skyliner幾點去到上板橋??

    回覆刪除